Τρόποι πληρωμής
Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με τους παρακάτω τρόπους:
1. Πιστωτική / χρεωστική / προ-πληρωμένη κάρτα
Θα μεταφερθείτε σε ασφαλή σελίδα πληρωμής της τράπεζας Εθνικής Τράπεζας, όπου και θα σας ζητηθεί να εισάγετε τα στοιχεία της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας. Σε περίπτωση που η αγορά σας είναι επιτυχής, θα σας αποσταλεί άμεσα ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης αγοράς.
Ασφάλεια συναλλαγών
Η διαδικασία πληρωμής με χρήση της πιστωτικής/χρεωστικής/προ-πληρωμένης σας κάρτας αναλαμβάνεται εξολοκλήρου από την υπηρεσία Simplify της Εθνικής Τράπεζας εξασφαλίζοντας την ασφάλεια της συναλλαγής σας. Η εταιρεία ΑΒΕΤΡΟΜ δε συλλέγει ούτε αποθηκεύει με κανένα τρόπο τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας γι’ αυτό χρειάζεται να κάνετε κάθε φορά την ίδια διαδικασία για αγορά μέσω του site μας.
2. Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό.
Στην περίπτωση αυτή η παραγγελία παραμένει σε κατάσταση “αναμονής” μετά την καταχώρησή της, έως ότου επιβεβαιωθεί από το τμήμα λογιστηρίου μας η κατάθεση του ποσού σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς.
Παρακαλούμε χρησιμοποιείστε τον αριθμό της παραγγελίας σας (Order ID) σαν αναφορά πληρωμής. Εφόσον κάνετε την κατάθεση, για να μην υπάρξει τυχόν καθυστέρηση στην διεκπεραίωσή της θα πρέπει να μας στείλετε το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής στο email: info@abetrom.gr ή να μας ενημερώσετε για τον αριθμό συναλλαγής τηλεφωνικά στο (+30) 27220 22262.
Επιπλέον, στα σχόλια της παραγγελίας σας πρέπει να αναφέρετε την τράπεζα στην οποία θα κάνετε την κατάθεση (Εθνική Τράπεζα, Eurobank). Η παραγγελία σας θα προετοιμαστεί για αποστολή όταν ολοκληρωθεί η μεταφορά του ποσού.
Η κατάθεση του ποσού προς πληρωμή μπορεί να γίνει εντός 3 ημερών σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς. Πέραν των 3 ημερών ενδέχεται να ακυρωθεί η παραγγελία σας εφόσον δεν υπάρξει περαιτέρω ενημέρωση. Τα IBAN των τραπεζικών λογαριασμών στους οποίους μπορείτε να καταθέσετε τα χρήματα είναι οι ακόλουθοι:
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: GR3201102200000022000831861 EUROBANK: GR3602601280000130200671544
Δικαιούχος: ΑΒΕΤΡΟΜ – Αγροτική Βιομηχανία Επεξεργασίας Τροφίμων Μεσσηνίας
Αποστολή
Ποιες περιοχές υποστηρίζετε για αποστολή;
Η αποστολή προς το παρόν υποστηρίζεται μόνο στο λεκανοπέδιο της Αττικής.
Πώς γίνεται η αποστολή και πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
H αποστολή γίνεται με την ιδιόκτητη εταιρεία με σκοπό τα πακέτα να διανέμονται άμεσα και με ασφάλεια, με δωρεάν μεταφορικά. Όταν η παραγγελία σταλεί, παραδίδεται σε 1-3 εργάσιμες μέρες περίπου. Παράλληλα με την αποστολή θα λάβετε ενημερωτικό e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.
Υπαναχώρηση
Σκοπός της εταιρείας ΑΒΕΤΡΟΜ είναι να μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι από τις αγορές σας. Σε κάθε περίπτωση όμως, έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν μείνετε ικανοποιημένοι με την αγορά σας. Μπορείτε να επιστρέψετε το/τα προϊόν/προϊόντα που παραγγείλατε από το abetrom.gr εντός 14 ημερολογιακών ημερών, από την ημέρα που εσείς ή ένα τρίτο υποδεικνυόμενο από εσάς πρόσωπο, το/τα παρέλαβε και να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του/των προϊόντος/προϊόντων που παραγγείλατε. Εντός της παραπάνω προθεσμίας οφείλετε να ενημερώσετε την εταιρεία μας για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την αγορά σας δηλώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία όπως όνομα, επώνυμο, διεύθυνση, email, τηλέφωνο, αριθμό παραγγελίας και σχετικά σχόλια εφόσον επιθυμείτε. Μπορείτε να ενημερώσετε για την υπαναχώρηση μέσω email στο info@abetrom.gr ή τηλεφωνικώς στο (+30) 27220 22262.
Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων ενώ έχετε πληρώσει με κατάθεση σε τράπεζα, θα πρέπει να συμπληρώσετε επίσης και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τον λογαριασμό τραπέζης, (αριθμό λογαριασμού, ΙΒΑΝ του ιδίου λογαριασμού και όνομα δικαιούχου), στον οποίο θα σας πιστωθούν τα χρήματα της επιστρεφόμενης αγοράς. Εάν η αγορά έχει γίνει με κάρτα, τα χρήματα θα επιστραφούν στον λογαριασμό που αντιστοιχεί στην κάρτα.
Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Η υπαναχώρηση ενδέχεται να μην γίνει αποδεκτή σε περίπτωση όπου τα προϊόντα έχουν υποστεί φθορές ή αλλοίωση που προκλήθηκαν από τον παραλήπτη. Η εταιρεία ΑΒΕΤΡΟΜ εξετάζει κάθε περίπτωση με υπευθυνότητα και κατόπιν συνεννόησης με τον συναλλασσόμενο, έχει ως σκοπό την ικανοποίησή του ως προς τις υπηρεσίες της.